SİTEME HOŞ GELDİNİZ

OYUN İÇERİKLERİ HERŞEY İLGİNÇ ŞEYLER

23 Ocak 2011 Pazar

KİLLZONE 2

Killzone 2 Vikipedi, özgür ansiklopedi Killzone 2
Avrupa kutu sanat Geliştirici (ler) Gerilla Oyunları Yayıncı (ler) Sony Computer Entertainment Tasarımcı (lar) Mathijs de Jonge oyun (yönetmen) Neil Alphonso (Kurşun Düzeylerinin Tasarımcısı) Besteci (ler) Joris de Man Dizi Killzone Motor Ertelenmiş Rendering motoru, Havok oyun (fizik) Versiyon 1.29 [1] Platform (lar) PlayStation 3 Yayın tarihi (ler) AB 25 Şubat 2009 [2] Avustralya 26 Şubat 2009 [3] İngiltere 27 Şubat 2009 NA 27 Şubat 2009 Tarz (lar) Birinci şahıs nişancı Mod (lar) Tek oyunculu, online multiplayer Rating (s) BBFC: 18 ESRB: M OFLC: MA15 + PEGI: 18 + Medya / dağıtım Blu-ray Disc Killzone 2 Sony Computer Entertainment tarafından yayınlanan Guerrilla Games tarafından geliştirilen ve PlayStation 3 için bir ilk-person shooter. Kurtuluş: Bu Killzone ile PlayStation 2 günü başlayan ve Killzone ile PlayStation Portable devam Killzone serisinin üçüncü taksit. İlk oyun film iki yıl sonra E3 2007 de gösterilen iken oyun ilk ekranda bir teknoloji demosu ile, E3 2005 de ilan edildi. [4] Killzone 2 dünya çapında geç Şubat 2009 yayımlanmıştır. Içindekiler [hide] 1 Arsa 1.1 Hikayesi 1.2 Karakterler 2 Gameplay 2.1 Kampanyası 2.2 Multiplayer 3 İndirilebilir içerik 4 Gelişme 4.1 Beta 4.2 Demo 4.3 PlayStation Home 5 Üretim 6 Soundtrack 7 Resepsiyon ve satış 8 Ödülleri 9 Kaynaklar 10 Dış bağlantılar Komplo [değiştir]
ve Kurtuluş gezegen Helghan, bir Gezegenlerarası Stratejik İttifak (ISA) koloni işgal Helghast ev dünya üzerinde tamamen ayarlanır: Killzone 2 Killzone ve Killzone olayları izler. Vekta üzerinde Helghast saldırı iki yıl sonra ISA Helghan düşmanı evine dünya üzerinde bir saldırı başlattı. ISA hedefi, Helghast lideri İmparator Scolar Visari yakalamak ve durma noktasına Helghast savaş makinesi getirmek. Oyuncular Helghast tehdit almaya bir göreve gider Çavuş Tomas "Sev" Sevchenko, Alpha ekibi atanan özel kuvvetler biriminin bir savaş sertleştirilmiş Gazisi "Legion" rolünü üstlenecek. Helghan işgali sırasında, Sev birliğinin ana işgal kuvvetlerinin yardımı ile düşman hatlarının arkasında konuşlanmıştır. takım hızlı Helghast evlerine gezegende daha korkunç düşman olduklarını keşfeder Pyrrhus, Helghan ilk gerçek şehrin düşman sermaye sağlamak ile görevli. Sadece onlar iyi Helghan düşmanca koşullarına uyarlanmış, onlar da artık ISA karşı kullanabilecekleri her zaman Helghan meydana kaprisli fırtınalı gücünü harnessed var. Bir soğuk, kısır, affetmez dünya, Helghan kalın, asidik hava, toz bulutları ve şiddetli cerrahi fırtınalı bir hazır savunma sağlar. Sev ekibinin sadece düşman kuvvetlerinin savaş değil keşfeder-onların ateşli karşıtı gezegenin kendisi olabilir. [5] Killzone serisi kurgusal kronolojisi
Killzone Killzone: Liberation Killzone 2 Killzone 3
Hikaye [değiştir] önsöz olarak, ISA şehirle ilgili son bir saldırı için hazırlık, Helghast başkenti Pyrrhus üzerinde Helghan bulutları içinde, New Sun dahil Cruiser kendi filosu kurmuştur. Şehre yakın sermaye gemi almak ve Helghast uçaksavar ateş gücü ile bombardımanı nedeniyle onu yok edilemiyor, ISA bir işgal kuvveti dağıtır. Alfa Ekibi (oyuncu karakteri ile) dahil olmak üzere ISA birlikleri, şehir yakalamak amacıyla konuşlandırılmış bulunmaktadır. Helghast için ISA's peşin azaltarak, birçok ISA asker ve saldırı sarsılan ilk dalga öldürme, ana savunma sistemi, kent genelinde elektrik ark kuleleri bir bariyer etkinleştirmek kadar istila görünüşte başarılı bir tarama, ancak mücadele arasında ISA ve Helghast dinmeyen gaddarlığı ile devam ediyor. Kampanya önceki tahrip yay kule bozulmamış bir parçası kullanarak, bilim adamı Evelyn Batton ve ark kuleleri Petrusite adında bir eleman tarafından desteklenmektedir olduğunu keşfeder gizemli elemanın büyük bir kısmı Pyrrhus eteklerinde Tharsis Rafinerisi civarında bulunmaktadır. Rafineri terk edilmiş olduğu düşünülmektedir. Alfa Takım Evelyn eşlik edecek ve kulelerin devre dışı bırakmak için bir yol bulmak amacıyla şehrin dışında seyahat sıralanır. misyonu sırasında, Sev ve Rico bir haberleşme kulesi etkinleştirmek için takımdan ayrılmak. kule aktif önce, ancak, Garza, Natko ve Evelyn Helghast tarafından yakalanır.Sonunda, Sev ve Rico sadece Helghast için fırlatma kodlarını elde umuduyla grup sorguya ISA nükleer başlık kümesi çalınan müzik, Albay Mael Radec, acımasız bir Helghast komutan görmek, kadrosunda bulabilirsiniz. Kadrosu Radec bilgi vermek reddediyor sonra, onun sabır kaybeder ve grup yürütmek için tehdit ediyor. Sev ederken, kavganın içine acele tehlikesini fark bekler ve Radec birliğinin pusuya iyi bir yer bulmaya çalışır, Riko sabırsızlık onu takımı kurtarmak için çalışırken, acele neden olur. Ne yazık ki, Garza ölümcül, ardından gelen çatışmada yaralandığı ve kaçar Radec. Kadrosu yapabileceği tek şey yine saldırıya önce New Sun dönmelerini sağlamaktır. Evelyn çıkarma çağrısında yakın haberleşme kulesi gitti. Kadrosu daha sonra, ama daha Helghast askerleri tarafından saldırıya grup saldırıyı savuşturmak yapabiliyor. Ne yazık ki, ISA destek nihayet geldiğinde, yaralı Garza çöker ve Sev kollarında ölür. Ancak, o ISA filosu bir Helghast saldırı kesilir; Yeni Sun, Garza için Sev yasını tutuyor Geri gemiye. Yeni Sun dahil tüm gemiler, bindik vardır. saldırı, Albay Radec bizzat Evelyn ölümcül yaralar Filo Komutanı Albay Jan Templar çalıştırır köprü ulaşır. Yola çıkmadan önce Radec The (daha önce çalınan) nükleer silahlar için nükleer grev kodlarını çaldı. Templar, fedakarlık son bir hareket içinde, kentin Petrusite savunma ızgara yok, Tharsis Rafineri üzerine çökmesini göndermeden, New Sun üzerindeki iticileri devre dışı bırakmak için yönetir. ISA kuvvetleri en birlikte, o yok, ancak, bir nükleer bomba kasten Helghast tarafından şehir içinde patlattı olduğunu; aşağı ızgara ile, ISA avans ve girişimi Pyrrhus içinde Visari sarayı yakınında yeniden toplamak için. decimated filo ve patlamanın, Alpha ekibi ve son kalan ISA askerleri tarafından sakat ISA zemin kampanya ile fanatik Helghast direnç bakan Scolar Visari sarayı saldırı. ISA askerleri sarayı ihlal yönetmek ve Sev ve Riko, Visari's taht odasına giderken savaşmaya çalıştım ama yolda Radec ve kişisel koruma karşılaşıyoruz. Sev ve Rico, ama Radec muhafızı ortadan kaldırmak için yönetmek sonra bizzat iki karışmalarına başa karar Radec kendini, savaş zorlanıyorlar. Sonunda, iki ağır Radec zarar yönetmek.O yakalama önlemek için intihar eder. Nihayet, Sev ve Rico, siparişler hala altında Scolar Visari yakalayan ve Helghan lideri tahtını odasında kendilerini bekleyen bulmak, Vektan yüksek komuta etmesini sağlar.Diye yerinden ve görünüşte ölümle Helghast ve şehit olarak onu hatırlayacağım sonra kalan ISA kuvvetleri üzerine korkunç bir intikam açığa bunları söylüyorum, onları onu öldürmeye goads savaş uzak olduğunu Sev ve Rico anlatırken onun hayatta olduğunu tüm "kontrol altında" Helghast tutuyor. Riko, ve, Templar ve Garza, ikincisi kime Rico kendi hataları nedeniyle öldü intikamını almak için kararlı ona suçluluk ile dövme bıraktı, Visari's provokasyon ve aşağı silah Helghan İmparator için düşüyor. Visari onun yaralanmaları yenik düşer gibi, onun son sözleri mırıldanıyor: "delilik ... başlar." Yaşadıkların ne oldu ve Visari ve Rico idam ile hayal kırıklığına gelen Worn, Sev saray yaprakları ve giriş merdivenlerinde oturur. Orada, o ISA filosu kalanları ve imha Visari öngörülen, ilk elden gördüğü bir saldırı başlatırken, ilk ISA dalga tarafından yok edilmek inanılırdı Helghast gemi, bir ezici dev filosu görür. Karakterler [değiştir] Ana madde: Killzone karakter Listesi Çavuş First Class Tomas "Sev" Sevchenko Killzone 2'nin ana karakteri ve ISA Özel Kuvvetler Alpha takımının bir parçasıdır. O alışılmadık düşünce ve içine kapanık bir adam. 25 yaşındayken, o zaten birçok başarılı kampanyalar oldu, ama onlar da onu bir otoyol exacted ettik. O mükemmel bir ordu bir kusurlu asker [6]. Onbaşı Dante Garza ISA Özel Kuvvetler Alpha takımının bir üyesidir. Akıllı ağızlı ve genç, Garza onun elit statüsü kazanmıştır, iyimser, sadık ve güvenilir asker. Sev yakın bir arkadaşı, çifti Alpha için seçilmiş olan daha önce çeşitli kampanyalar birlikte hizmet etmiştir. Ana Çavuş Rico Velasquez ISA bir deneyime sahiptir. O ilk ateş ve soru sorma sonra, hiç de eğer tercih bir insan tank. O, ama bütün bir tutumdur bu rağmen, iyi bir kalbi vardır. Rico bir up-front mücadele tercih ve uç bir karakter, kendisinin ve kolayca ajite alır eylem imtina etmez. orbital savunma platformu krizi sırasında, Rico ve acımasız bir saldırı Helghast tarafından mahsur kaldı dolayısıyla Templar, Luger ve Hakha arkadaş.Sonra, mızrak ucu Alpha Takımı ile Helghan başkenti Pyrrhus üzerinde işgali gömülü oldu. Onbaşı Shawn Natko ISA Özel Kuvvetler Alpha Takımı için yıkım uzmandır. Rico aynı kuşağın deneyimli bir asker, Natko Alpha Squad katılmadan önce ISA rütbeleri arasında sürekli bir artış yaptı. Albay Jan Templar ISA filosu ve kruvazör Yeni Sun komutanı. Killzone ve Killzone of Protagonist: Kurtuluş, aslında alanda olmadan gökten Helghan işgaline yol açar. Imparator Scolar Visari Helghast güçleri ve Helghan gezegenin hükümdarı lideridir. O Birinci Helghan Savaşı'ndan sonra Helghan birliklerinin yeniden militarize için onların yenilgisinden sonra sorumludur. Visari daha önce o terk ve Helghast kötüye olarak gördüğü intikamını almak için ISA sömürge gezegenler, Vekta, birine bir saldırı başlatma başardı. O Brian Cox tarafından seslendirilmektedir. Albay Mael Radec, Helghast Imperial Guard, Visari kişisel muhafızları komutanı ve gezegen Helghan savunur. O, öldürmek için bir istek olması, gösterilen ve planlama yerine eylem tercih ediyor. Kararlı ve acımasız, o Visari ve tazı denir. O İngiliz aktör Sean Pertwee tarafından seslendirilmektedir. Silah uzmanı Evelyn Batton Templar's yardımcısıdır. O ISA nükleer silahların teknik yönlerine odaklanır ve Helghast tarafından ele geçirilmiştir nükleer silah "Red Dust" olarak kodları biliyor. O Alpha Squad oyunun bir misyon içinde geri yardımcı katılır. Oyun [değiştir]
Kampanya [değiştir]

E3 2007 Killzone 2 Oyun araç mücadele, kenara bir ilk kişi perspektifinden neredeyse tamamen sunulmuştur. Killzone 2, bir "yalın ve peek" oyuncu bir nesnenin arkasında siper almak ve daha sonra düşman ateş dışarı pop sağlayan sistemi kapsamaktadır. "Yalın ve peek" Her zaman ilk kişi görünümünde mekanik kalır. bir tank ve bir dış iskelet: Bu oyunda iki noktada pilot araçlara Sev de mümkündür. Birçok klasik silahlar ve araçlar M82-G ve StA-52 LAR gibi önceki Killzone taksit döner dan. SIXAXIS hareket kontrolü özelliği de böyle bir kapak dönüm bir patlayıcı silahlandırmak ve belirli işlemleri de kullanılmaktadır [7] Sniping. Multiplayer [değiştir] Warzone, Killzone 2 online multiplayer bileşenin başlık oyunun tek kişilik kampanya ile birlikte Guerrilla Games tarafından geliştirilmiştir. Online multiplayer oyun sınıf temelli [8], oyuncu anlam hangi karakter sınıfı seçebilirsiniz daha iyi bir takım savaşta oyuncunun ihtiyaçlarına belirli bir rol için uzmanlaşmıştır. hangi oyuncunun karıştırabilir ve kendi oyun stiline göre bir ana ve alt yetenek maç ve ölüm üzerine yeteneklerini geçebilirsiniz toplam 7 sınıflar vardır. 15 silah oyuncu belli bir rütbe ulaşıncaya kadar çoğu kullanılamaz oyuncu için mevcuttur. bu silahların ikisi, ikincil ateşli silahlar bir daha iki silahlar, Boltgun ve Flamethrower, "Suljeva Cliffside" indirilebilir haritaları özel olan ve "Arctower Landing". Oyuncular birkaç oyun fark, karakter modeli ve respawn noktaları ve "yalın ve göz" ile olarak ya ISA veya Helghast, oyun kaldırıldı sistemi kapsamaktadır. tecrübesi ile her sınıf düzeyine kadar onlar yeni silahlar, beceriler vb gibi kilidi yeni bir sınıf açmak yeterli deneyime sahip, öldürme veya görev hedeflerinden tamamlamanızı kazandı. Her sınıfın iki rozetleri vardır, İlköğretim rozeti sınıfa ve belirtilen beceri seçer, ikincil rozet ancak belirtilen sınıf için ekstra bir beceri vardır kendi özel sınıf oluşturmak için takas olabilir. Warzone çoklu oyun türleri tek bir turda oynanan maçlar dinamik dışarı çalış. Suikast, Arama & Al, Search & Destroy, Bodycount ve Capture & Hold. [9] maçlar 2-32 oyuncu bağlanabilir dahil olmak üzere beş farklı oyun türleri ile oyun gemi, ve dört oyuncu için altı timleri içine onlar grup. bir online maç tam 32 oyuncu yoksa, bilgisayar tarafından oluşturulan "bot" (bir Derecelendirilmemiş maç sadece ama) büyük takım yaratmak için eklenebilir. Killzone 2 de "Kahramanlık Nokta", klanlar turnuva bahis için kullanabileceğiniz bir oyun-içi para için rekabet kadar 64 oyuncu klanlar sağlayan bir klan sistemi sunmaktadır. isterlerse bir oyuncu sadece onlar mevcut oyunların çıkacağı açıklandı ve arayabilirsiniz Bodycount oynamak istiyorsa online oynarken bir oyuncu, örneğin, belirli bir oyun türü için arama yapabilirsiniz. Oyuncular da çatışma modu ile AI karşı isimli oynayabilir ve online multiplayer Derecelendirilmemiş, ama splitscreen oyuncular için çevrimdışı multiplayer modu var. Sekiz multiplayer harita [10], serbest de disk üzerinde yer almaktadır, ancak Gerilla indirilebilir içerik olarak daha fazla harita yayımladı. Bir başka 6 haritalar indirilebilir içerik PlayStation Store'dan satın alınabilir üzerinden piyasaya çıktığından beri çok eklenmiştir. Indirilebilir içerik [değiştir]
10 Nisan 2009 [11] Hermen Hulst, Killzone 2, iki yeni haritalar içeriyor "Steel & Titanium" adında bir DLC harita paketi almak olacağını GameTrailers TV [12] yaptığı açıklamada Gerilla Oyunları, gelen Genel Müdür On Wasteland Bullet ve Vekta deniryeni oyun öğeleri ve stratejik katlanmış ile Cruiser. [13] [14] ilk DLC harita paketi Perşembe, 30 Nisan. belirtmiştir [14] [15] [16] Hulst yayımlanan olduğunu sonraki Killzone 2 DLC harita paketi ki onlar olurdu yayınlanan 'Retro Vibe bunun için. [12] Ikinci harita paketi resmi olarak Mayıs 20, 2009 da ilan edildi "Flash ve Thunder" ve "Beach Head" ve "Southern Hills" olarak adlandırılan önceden Killzone görülen iki harita bulunuyor. onun aralıklı atom bombası patlaması ve Southern Hills yağmur dolu siperlerde ile Beach Head, geniş açık savaş; Hem haritalar yeni oyun öğeleri ve stratejik katlanmış getirerek ilk harita paketi izledi. O 11 Haziran 2009 tarihinde yayımlandı. [17] Her iki harita paketleri onlarla birlikte gitmek on iki kupa, her harita için altı var. 10 Temmuz günü üçüncü harita paketi resmen Sony üçüncü bir paket için bir plan olduğunu ifade etmişlerdir rağmen, ilan edildi. DLC "Napalm ve kordit" iki yeni haritalar içeren 23 Temmuz 2009 tarihinde yayımlanan "Suljeva Cliffside" ve "Arctower Landing".haritaların yanı sıra, Flamethrower ve singleplayer dan Boltgun silah çok kendi yaptı. Flamethrower ve Suljeva Cliffside harita bulunur Boltgun Arctower Landing haritası bulunur [18]. Bir Multiplayer Map Pack Bundle da dört haritaların fiyat, DLC paketleri tüm altı haritaları içeren, Napalm ve kordit serbest bırakılması ile aynı tarihte serbest bırakıldı. [19] Indirilebilir içerik paketi üç onunla birlikte gitmek sekiz kupa, yeni silah için her harita için dört sahiptir. orijinal Killzone beşinci yıldönümü kutlamaları nedeniyle, harita paketi "Flash & Thunder" Kuzey Amerika ve Avrupa'da fiyat azaltıldı. Gelişme [değiştir]


E3 2005 Killzone 2. E3 2005 de, Killzone 2 Helghan bir düşman savaş bölgesinde askerlerin iniş gösteren ve Helghast güçleri mücadele bir römork ile giriş yaptı edildi. Medyada Eleştirmenleri görsel ayrıntı yüksek seviyesini PlayStation 3 ve römork ve ses karışımı üzerinde gerçek zamanlı olarak oluşturmak olanaksız olduğu ileri sürülmüştür olarak ticaret fuarında gösterilen fragmanı, gerçek oyun görüntüleri yoktu savundu biraz gecikti. SCEA's Başkan Yardımcısı Jack Tretton, ön hale olduğuna inanılıyordu Killzone 2 film, "gerçek oyun herkes orada görme's" olduğunu belirtti. [20] Birkaç gün sonra, Phil Harrison, Kalkınma SCE Europe Başkan Yardımcısı , E3 2005 PlayStation 3 oyun görüntüleri tüm. [21] Ayrıca görüşmeler "PS3 spec için yapılması" idi "video kapalı çalışan" olduğunu bir röportajda belirtilen sonunda, römork gerçekten bir "hedef render" bulunduğu saptandı bir Bitmiş ürün için geliştirici hedefleri gösteren prerendered video [22]. 2007 yılında Oyun Geliştiricileri Konferansı'nda, bir Killzone 2 teaser ve kapalı kapılar ardında gösterildi halka hiç bir zaman yayınlanmadı. O Sony'nin de kamuya sonra çeşitli savaşlar, yok edilebilir ortamlar ve [23]. Killzone 2 Culver City, California, özel bir ön E3 2007 etkinliğinde gazetecilerin bir panel gösterildi diğerleri arasında ışık efektleri ve ertesi gün özellikli E3 basın toplantısı. [24] Killzone 2 gerçek zamanlı oyun gösteren bir oyun-treyler Ayrıca, uzun oyun birkaç video ile birlikte, [25] yayımlandı. [26] medya bir dizi bu yana, BBC gibi E3 , "hiç konsol. kullanıcısına üretilen en sinematik ve sürükleyici oyunlardan biri" olarak Killzone 2 atıf yaptığı 2007 yılında Leipzig Games Convention At [27], Killzone 2 medyaya oynanabilir şeklinde sunuldu. gazeteciler oynamasına izin olmasına rağmen, E3 2007 'de görüldüğü gibi aynı demo düzeyi hands-on. "Corinth River" adlı Sony'nin PlayStation Day 2008 sunuldu Killzone 2'nin tek kişilik kampanya ilk düzeyi, [28] At . [29]

Sony'nin PlayStation Day 2008 "Corinth River" seviye ekran görüntüleri Beta [değiştir] Beta erişim Kuzey Amerika ve Avrupa PlayStation Network aboneleri, belirli bir sayıda verildi. Beta üç online multiplayer harita oluşuyordu; "Kan Gracht" (küçük), "Radec Akademisi" (orta) ve "Salamun Pazar" (geniş), unlockable rütbe ve karakter sınıfları ("rozetleri") ile. Beta test kendi istatistiklerini vardı ve klan yarışmalara girmek için yeteneği var. Beta erişimi ile özel ve böylece diğer PlayStation Network hesapları ile paylaştı olamazdı. Ayrıca, beta test bir gizlilik anlaşması Sony Computer Entertainment Inc ile bağlanır ve bu nedenle beta deneyim içeriği ortaya çıkarmak için izin verilmedi. "Bullet" trailer olarak bilinen Killzone 2'nin TV reklamları, biri teknik bir demo, 2 Nisan 2009 tarihinde PlayStation Store yayımlandı. [30] demo kendisi ticari, yetenek kamera açıları ve film hız kayması özellikleri ve Gerilla Oyunları'nda anahtar geliştirme personelinin birçok yorumlar. Demo [değiştir] 5 Şubat günü, SCEE demo 'Corinth River' ilk iki bölümden oluşmaktadır Avrupa / Oceanic PlayStation Store. [31] Doğum Killzone 2 bir tek oyuncu demo (Oyunun ilk seviye) yanı sıra eğitim dizisi yayımladı son oyun. [32] Bir demo kart, aynı zamanda ön-GameStop de oyun sipariş ABD oyuncular için teklif edilen bir Killzone 2 demo ulaşma yetkisini vs. ABD demo da 5 Şubat 2009 tarihinde bu müşterilere sunuldu. Kullanıcıların Helghast kostüm giymiş bir avatar bulursa PlayStation Home Kuzey Amerika versiyonunda, Helghast kostümü ile avatar bu kullanıcı demo için bir kod verecek. Bu 16 Şubat 2009 tarihinde meydana geldi. [33] 26 Şubatta, demo Kuzey Amerika'da PlayStation Store'dan indirebilirsiniz yapıldı. PlayStation Home [değiştir] PlayStation Home Kuzey Amerika versiyonu, kullanıcılar önceden Amazon.com dan Killzone 2 emretti, kullanıcılar ücretsiz erkek ve kadın ISA aldı kendi avatar ve Helghast üniformalar. PlayStation Home Avrupa sürümünde [34], kullanıcılar 11 Cumartesi 28 Mart 2009 tarihinde gerçekleştirilen "Killzone AM" etkinliğe katıldı eğer bir tam tur için CET am, Ana Yöneticileri verdi Katılımcıların Killzone 2 üniformaları için bir kod.Gereksinimi kullanıcılar Japon Ev sınırlı bir süre. [35] için bir Türkiye PSN hesabı olması olmasıydı, kullanıcıların bir ISA aldı Killzone 2 römork izlerken ve bir anketi için üniforma.Japonya'da Helghast üniforma almak için, kullanıcıların bir ön sipariş yapmak zorunda. kadın için erkek için yedi ve yedi - - Ev alışveriş kompleksi olarak, ondört vardır Killzone 2 gömlek satın yanı sıra Helghast taktikçi üniforma kullanılabilir temalı. Radec için bir kostüm Avrupa Home 4 Mart 2010 tarihinde yayımlanmıştır. Killzone 2 için A Home uzay oyunu başlatma gibi teyit edilmiştir. Bu Ev boşluk olsun [36] veya Visari Taht Odası daire interaktif bir oyun alanı belirlenecektir. Gerilla Ev Uygulamaları Oyunlar için "Visari Taht Odası" adlı bir Killzone 2 temalı daire yayımlandı. The Visari Taht Odası daire Killzone 2 son misyonundan Visari Sarayı içindeki taht odasına dayanmaktadır. Visari tarzı sandalyeler iki tür, idari büro, otantik Helghan bitki örtüsü ile bir bitki kabı ve önemli bir anı tasvir bir duran resim: Visari Taht Odası için, Killzone 2 gerçek saray mobilya dayalı mobilya beş parça var Helghast sömürge tarihinin. The Visari Taht Odası ve mobilya eşleşen 2 Temmuz 2009 tarihinde Avrupa Home kullanılabilir yapılmıştır [37] 27 Ağustos 2009 tarihinde Kuzey Amerika, [38] ve 9 Ekim'de Asya [39] ve Japon Ev [40] , 2009. Üretim [değiştir]
Michal Valient, Gerilla Oyunları'nda Kıdemli Programcı, 2007 yılı Temmuz ayında bir Geliştiricileri Konferansı'nda onların Killzone 2 özel oyun motoru ayrıntıları sundu. [41] SCE dahil LittleBigPlanet ve inFamous, Killzone 2 tarafından yayınlanan birçok diğer başlıklar olduğu gibi, ertelenmiş bir gölgeleme kullanır işlemci çıktı maksimize ederken ve shader karmaşıklığı sınırlayıcı, oyunun karakteristik aydınlatma palet üzerinde çok daha fazla kontrol sağlayan motor. Shadow of Chernobyl: benzer yaklaşımlar kullanmak Diğer oyunlar Rockstar Games 'Grand Theft Auto IV ve GSC Game World's Stalker içerir. Ancak, bu yaklaşım bazı ek sorunlar yaratır; anti-aliasing ve asetat açısından özellikle sahip. Eski yol render standart bir ileri eklenmesiyle bir MSAA beş noktanın düzeni (multisample anti-aliasing) çözümü ve ikinci kullanılarak çözülmüştür. Oyunun grafikleri evrensel eleştirmenler tarafından övgüyle edildi. [42] Animasyon MotionBuilder içinde tweaked bazı motion capture animasyonlar ile Maya 8.5 yapıldı. 3D sanatçılar, animatörler ve seviye tasarımcıları en 3D oyunlar 3ds max kullanılarak üretilen düşünüyor sıradışı bir üretim ortamı olarak Maya kullanılır. Özel Maya araçlar ve komut dosyaları büyük bir kütüphane bu farklı disiplinlerin desteklemek için oluşturuldu. lightmap bir rendering yazılımları ile yazılım sunumuna Maya ekranlarında yerini "Hyperion" [43] Araçlar gibi. -Oyunda animasyon AnimationBlender ve Parçacık etkileri "Parçacık Editor" adında bir araç kullanılarak işlenmiştir dedikleri oluşturulan başka bir araçla yardım edildi. Onlar da gerçek zamanlı olarak PS3 renk düzeltme yapma olanağı verdi "ClorTweaker" adında bir araç yarattı. [44] animasyon çoğu elle yapılması örneğin animasyonlar, yeniden bazı animasyonlar ile hareket yakalama ile yapıldı. Yüz animasyon çene ve gözleri kemiklerle blendshapes ile yapıldı. Kurşun teknoloji sanatçı, Paulus Bannink ", aynı zamanda yüz animasyon teçhizat düzenleme daha sanatçı dostu bir şekilde sağlayacak blendshapes ile gidiş için temel nedeni sahip oldukları farklı yüzler için transfer edilebilir göreli kolaylığı oldu." Olduğunu açıklıyor. [ 44] kesme sahnesi yüz animasyon marker motion capture ile yapıldı. Oyun iletişim kutusunda ses dosyalarını Oyun Amsterdam sanatçılar, hem de Yeni Zelanda, Avustralya, Japonya, Kore, İngiltere ve ABD'de yaşayan insanlar tarafından tarafından geliştirilen takılı sonrasında MotionBuilder kullanarak genel olarak yapıldı. boyutunda veri dosyaları, gigabyte, internet üzerinden gönderilmiştir. [45] US Killzone 2'nin geliştirme maliyeti 20.000.000 $. [46] Soundtrack [değiştir]
Killzone 2 için puan Nemrut Studio Orkestrası ile oyun-müzik ve Londra'daki Abbey Road Stüdyoları'nda kaydedilen oyun, canlı orkestra skoru 30-dakika 60 dakika gol Joris de Man, tarafından bestelenmiştir. [47] Resepsiyon ve satış [değiştir]
Resepsiyon [hide] Toplam puanları Toplayıcı Puan GameRankings 90,07% [48] Metacritic% 91 [49] Eleştiri puanları Yayın Puan A [50] 1UP.com Kenarı 7 / 10 [51] Eurogamer 9 / 10 [52] Oyun Informer 8.75/10 [53] GamePro 5 / 5 [54] GamesMaster% 91 [55] GameSpot 9.0/10 [56] [57] GameSpy 4.5 / 5 [49] GameTrailers 9.2/10 [58] Gamezone 9.4/10 [59] IGN 9.4/10 [60] Resmi PlayStation Magazine (ABD) 5 / 5 Resmi PlayStation Magazine (İngiltere) 9 / 10 Resmi PlayStation Magazine (Avustralya) 10/10 Oyun Dergi% 93 [61] X-Play 5 / 5 [62] Killzone 2 kritik beğeni ile karşılandı. 95 değerlendirme geçerli, Killzone 2 şu anda 79 değerlendirmeden dayalı Oyunu Sıralaması üzerinde 91/100 [49] ve 90,13% bir Metacritic puan almıştır. [62] Avustralya Resmi PlayStation Dergisi'nin Sayı 27 yılında, Killzone 2, ve bir 10/10 alınan oyunu "şaşırtıcı, sıvı grafik ve animasyon" gibi söylenir "güzel inşa düzeyleri ve yoğun terli-palmed eylem." İnceleme "2 şimdiye kadar yapılmış en iyi konsol ilk person shooter Killzone." Söyleyerek sonucuna onların Şubat 2009 sayısında, Resmi PlayStation Dergisi'nin ABD versiyonunda oyuncular belirterek, Killzone 2 5 / 5 puan verdi "2009 yılının en iyi oyun için güçlü bir rakip olarak bu sonradan etiketi anında olacaktır." Şubat 2009 sayısında [63] son görüntüleri görmüş herkes bu sisteme en yakışıklı şey bilecek - - Resmi İngiltere'de Playstation Dergisi, onlar editörü Tim Clark ile Killzone 2, 9 / 10 en şaşırtıcı şey görsellik değil belirterek, "layık ama Aslında bu maç için oyun var. " [64] GamePro mükemmel bir skor grafik teknolojisi ve multiplayer derinlik öven [65] verdi. onların derlemede, Kenar, Killzone 2, 7 / 10 online multiplayer öven, dikkat, "benzersiz grafik" ve tek kişilik kampanyanın pacing ayrıntı verdi ama "oyun klişeler" oyununun kullanımı eleştiri alan ve zayıf hikayesi ve karakter. [51] [66] GameSpot daha derin olan online multiplayer özellikleri deneyim diye piyasaya çıktığından sonrasına kadar oyun inceleme vermedi. İncelemeyi Kevin VanOrd verdi Killzone 2 9 / 10 şöyle dedi: "Killzone 2 şaşırtıcı görsel, yoğun bir kampanya, ve sen fazlası için geri gelmeye devam edecek olağanüstü online oyun bulunuyor." ama oyunun hikayesi ve "unutulabilir" gibi karakterleri tarif ve hareketli kontrol ettiklerini söyledi "tacked-on." [56] . [67] Oyunun Mart ve Nisan aylarında sırasıyla 296.000 ve 58.000 adet sattı ve beklentilerini karşılamak için başarısız ABD'de Killzone 2 'nin ilk satış lansman 48 saat içinde 323.000 idi; Mayıs ayı başında, oyun vardı ABD'de satılan 677.000 kopya. [68] Killzone 2 hiç dördüncü en hızlı satan Sony yayınlanan başlık haline İngiltere'de satışlarda bir numaradan giriş yaptı. Japonya'da [69], oyun 41.000 adet satan, sayısı 3 numaradan giriş yaptı. [ 70] 16 Nisan 2009 tarihinde, Sony Killzone 2 satışları bir milyon dünya çapında aştı duyurdu. [71] Ödülleri [değiştir]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder